-->

Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

Σχετικά με τη συμμετοχή μου στις εκλογές του Νοεμβρίου
Αγαπητοί Συνδημότες-σες

Πριν από αρκετά χρόνια έθεσα για πρώτη φορά εαυτόν ενώπιον της δικής σας ετυμηγορίας, μέσω της ψήφου σας, για το πρώτο Δημοτικό Συμβούλιο του Καποδιστριακού Δήμου Ξυνιάδος, με σκοπό την ανιδιοτελή συνεισφορά στον τόπο μας από τον θώκο του Δημοτικού Συμβούλου.
Στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2002 είχα την εξαιρετικά μεγάλη τιμή να εκλεγώ Δημοτικός Σύμβουλος και μάλιστα δεύτερος με υψηλό ποσοστό ψήφων, με το ψηφοδέλτιο του Δημάρχου μας κ. Γιώργου Τσιαγκλάνη ο οποίος μου έδειξε την εμπιστοσύνη του ορίζοντάς με, το μοναδικό τότε, Αντιδήμαρχο του Δήμου μας.
Επανεξελέγην το 2006 και ευτύχησα να αναλάβω το 2008 την εξαιρετικά τιμητική θέση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, θέση που ιεραρχικά, κατά τον κώδικα, τοποθετείται αμέσως μετά το Δήμαρχο και πριν τους Αντιδημάρχους.
Μαζί με τον προϊστάμενο των Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου Ξυνιάδος κ Γιώργο Κυρίτση, τον οποίο «ευκαιρίας δοθείσης» ευχαριστώ δημόσια για την αγαστή συνεργασία μας αλλά και τη βοήθεια την οποία πάντα αγόγγυστα μου προσέφερε, καταφέραμε να ενεργοποιήσουμε το Ν.Π.Δ.Δ. «Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Ξυνιάδος», του οποίου το Δ.Σ. έχω έκτοτε, από το 2005, την τιμή να Προεδρεύω.
Στην θητεία μου ως Δημοτικός Σύμβουλος συμμετείχα σχεδόν σ’ όλες τις επιτροπές του Δήμου Ξυνιάδος, παραλαβής μεγάλων και μικρών έργων, υγειονομικές, παιδείας κλπ., Αντιπρόεδρος της Δημαρχιακής Επιτροπής, αλλά και εκπρόσωπος στο Δ.Σ. της Περιβαλλοντικής Διαδημοτικής Επιχείρησης (Π.Ε.Δ.Ε.) Βόρειας Φθιώτιδας (Χ.Υ.Τ.Α. Δομοκού).
Πάντα αθόρυβα, χωρίς φανφάρες και τυμπανοκρουσίες όπως ορισμένοι, επιτέλεσα κατά το μάλλον σωστά και δημιουργικά, το έργο το οποίο εσείς με την ψήφο σας μου ορίσατε.
Συμμετείχα πάντα, ακόμα και τις ελάχιστες φορές που η φυσική μου παρουσία ήταν αδύνατη, σ’ όλες ανεξαιρέτως τις συνεδριάσεις του Δημοτικού μας Συμβουλίου, με θέση, γνώση και τεκμηριωμένη άποψη.
Με γνώμονα το συμφέρον του Δημότη υπήρξα και παραμένω πιστός στην παράγραφο 2 (δύο) του άρθρου 98 του ΔΚΚ: «Ο δημοτικός σύμβουλος εκφράζει τη γνώμη του και ψηφίζει με απόλυτη ελευθερία, αποβλέποντας πάντοτε στην εξυπηρέτηση του συμφέροντος του συνόλου των δημοτών» αλλά και στο «Άρθρο 94» σχετικά με τις Δημοτικές Παρατάξεις και στην παράγραφο 1: «Οι δημοτικοί σύμβουλοι έχουν απεριόριστο το δικαίωμα της γνώμης και της ψήφου κατά συνείδηση».
Όμως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και ο κύκλος αυτός πρέπει να κλείσει. Ήρθε η ώρα που πια όπως λέει ο λαός μας «δυο καρπούζια σε μια μασχάλη δε χωράνε», καθώς όντας ασχολούμενος και με τα συνδικαλιστικά της Δ.Ε.Η. οι συνάδελφοί μου έκριναν πως μπορώ πια να τους εκπροσωπήσω σε ανώτερο επίπεδο, εκλέγοντάς με Γενικό Γραμματέα του Π.Σ.Κ.Ε.-Δ.Ε.Η., του Συλλόγου μας που συγκαταλέγεται στα πέντε μεγαλύτερα πρωτοβάθμια σωματεία της ΓΕΝ.Ο.Π./Δ.Ε.Η.-Κ.Η.Ε., αλλά και σύνεδρο στη ΓΕΝ.Ο.Π./Δ.Ε.Η.
Στην τραγική αυτή συγκυρία για την Ελλάδα, τους εργαζόμενους και το συνδικαλιστικό κίνημα, όπου καταργούνται κατακτήσεις δεκαετιών των εργαζομένων και των συνταξιούχων, όπου απειλούνται η δουλειά, η αξιοπρέπεια, ακόμα και η επιβίωσή μας μέσα στο νέο τοπίο της «Τρόικας» και των «υποτακτικών» της, επιλέγω το δύσκολο για μένα δρόμο και παραμένω δίπλα στους συναδέλφους μου στο δύσκολο αγώνα που αναλάβαμε.
Δεν θα είμαι λοιπόν υποψήφιος στις Αυτοδιοικητικές εκλογές του Νοεμβρίου 2010, αφήνοντας στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ένα κομμάτι από μένα, ένα κομμάτι απ’ την ζωή μου…
Πρέπει να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους τους Συνδημότες μας, τους υπαλλήλους του Δήμου Ξυνιάδος, το φίλο και Γραμματέα του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Ξυνιάδος Δημήτρη Δήμο, τους συναδέλφους Δημοτικούς Συμβούλους και τους Προέδρους Τ.Σ., τους κ.κ. Δημάρχους, αλλά κυρίως και ιδιαίτερα τον αγαπητό σε όλους μας και δάσκαλό μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση όπως πάντα θα λέω, Γιώργο Τσιαγκλάνη.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους υποψηφίους Δημάρχους για το Δήμο Δομοκού και καλούς φίλους κ.κ. Τζιαχρήστα Δημήτρη, Σύρο Στέλιο και Τσόγκα Δημήτρη για την εξαιρετικά τιμητική πρόταση που ο καθένας απ’ την πλευρά του μου έκανε για την συμμετοχή μου στα ψηφοδέλτιά τους και τους εύχομαι κάθε επιτυχία στο δύσκολο εγχείρημά τους. Εύχομαι και καλώ τους συνδημότες μας να ψηφίσουν τους άριστους και όχι τους αρεστούς.
Δηλώνω προς όλους και σε όλους τους τόνους πως δεν αποχωρώ οριστικά και σίγουρα όχι επειδή φοβάμαι πως δεν θα επανεκλεγώ! Θα είμαι πάντα παρών για να βοηθήσω αλλά και για να κριτικάρω αυστηρά όπως ακριβώς έγινε και σε μένα και σίγουρα «θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος» θα ξαναβρεθούμε εδώ στο μέλλον…


Με εκτίμηση
Δημήτρης Καρέλης
Δημοτικός Σύμβουλος

Πρόεδρος Δ.Σ. Πολιτιστικού Οργανισμού
Δήμου Ξυνιάδος
Συνδικαλιστής Δ.Ε.Η.
Γενικός Γραμματέας
Π.Σ.Κ.Ε/ΓΕΝ.Ο.Π.-Δ.Ε.Η.-Κ.Η.Ε
Αν. Γραμματέας Ε.Κ.Ο.-Δ.Ε.Η.
Νέας Δημοκρατίας
Διαχειριστής των ιστοσελίδων

Ονομάζομαι Δημήτρης Καρέλης, είμαι πτυχιούχος του Τμήματος Σπουδών στον Ελληνικό Πολιτισμό της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του ΕΑΠ και φοιτητής στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Δημόσια Ιστορία» του ΕΑΠ. Γεννήθηκα στη Λαμία και ζω στη Καλλιθέα, είμαι παντρεμένος και έχω ένα γιο. Εργάζομαι ως υπάλληλος στον όμιλο Δ.Ε.Η. Α.Ε. από το 1993 και υπηρετώ στο Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε.

Contact With Me

Contact Us
DIMITRIS KARELIS
+306947185990
Athens, Greece