-->

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

Ευχαριστήριο για την εμπιστοσύνη των Συναδέλφων μου

Ευχαριστώ ολόψυχα όλες και όλους τους συναδέλφους που με εξέλεξαν για 4η συνεχή φορά ως μέλος του Δ.Σ. του Πανελλαδικού Συλλόγου Καταμετρητών – Εισπρακτόρων ΔΕΗ και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου που μου εμπιστεύθηκαν το αξίωμα του Προέδρου ενός μεγάλου, δυναμικού και ιστορικού σωματείου. 
Θα συνεχίσουμε πορευόμενοι αταλάντευτα, ως Προεδρείο και Δ.Σ., «έργω κ’ ουκέτι μύθω» (Αισχύλος: με έργα και όχι με λόγια), με γνώμονα το κοινό συμφέρον.

 Δημήτρης Β. Καρέλης
Πρόεδρος Δ.Σ. 
Πανελλαδικού Συλλόγου Καταμετρητών – Εισπρακτόρων ΔΕΗ


Ονομάζομαι Δημήτρης Καρέλης, είμαι πτυχιούχος του Τμήματος Σπουδών στον Ελληνικό Πολιτισμό της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του ΕΑΠ και φοιτητής στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Δημόσια Ιστορία» του ΕΑΠ. Γεννήθηκα στη Λαμία και ζω στη Καλλιθέα, είμαι παντρεμένος και έχω ένα γιο. Εργάζομαι ως υπάλληλος στον όμιλο Δ.Ε.Η. Α.Ε. από το 1993 και υπηρετώ στο Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε.

Contact With Me

Contact Us
DIMITRIS KARELIS
+306947185990
Athens, Greece