-->

Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Σας ευχαριστω...

    Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τους Συναδέλφους που με στήριξαν στις πρόσφατες εκλογές του Σωματείου των Καταμετρητών.
    Αντιλαμβάνομαι το βάρος της ευθύνης που συνεχίζω να έχω μετά την επανεκλογή μου ως Γενικού Γραμματέα του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου και δηλώνω προς όλους την αμετακίνητη θέση μου που δεν είναι άλλη από την προάσπιση των συμφερόντων των Συναδέλφων εργαζομένων, αλλά και του κοινωνικού συνόλου.
Δεν υπάρχει σήμερα χώρος για προσωπικά συμφέροντα και μικροπολιτικές.
    Όλα κερδίζονται με αγώνα και προσφορά. Θα είμαστε όλοι μαζί στην πρώτη γραμμή της μάχης, για να κερδίσουμε τη χαμένη μας αξιοπρέπεια, και να αναστήσουμε τον τόπο μας.
 
Σας ευχαριστώ...
 
 
 

Ονομάζομαι Δημήτρης Καρέλης, είμαι πτυχιούχος του Τμήματος Σπουδών στον Ελληνικό Πολιτισμό της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του ΕΑΠ και φοιτητής στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Δημόσια Ιστορία» του ΕΑΠ. Γεννήθηκα στη Λαμία και ζω στη Καλλιθέα, είμαι παντρεμένος και έχω ένα γιο. Εργάζομαι ως υπάλληλος στον όμιλο Δ.Ε.Η. Α.Ε. από το 1993 και υπηρετώ στο Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε.

Contact With Me

Contact Us
DIMITRIS KARELIS
+306947185990
Athens, Greece