-->

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

H ισχυρογνωμοσύνη...
  • Ποτέ σου να μην πιστέψεις πως η ισχυρογνωμοσύνη είναι ανώτερη από τη λογική σκέψη. (Αισχύλος)
  • «Η ισχυρογνωμοσύνη που δεν συνοδεύεται από φρόνηση, αξίζει λιγότερο κι απ’ το μηδέν.» Αισχύλος
  • «Όπου η ισχυρογνωμοσύνη βάζει το πόδι της, αποδιοργανώνει αυτό που η καλή θέληση έχει σχεδιάσει.» Τζέιμς Κούπερ
  • «Η ισχυρογνωμοσύνη και η θερμοκεφαλιά είναι τα πιο σίγουρα κριτήρια της βλακείας.» Μισέλ Ντε Μοντέν
  • Δεν υπάρχει χειρότερος κουφός από εκείνον που δεν θέλει να ακούσει
  • Έχεις κάθε δικαίωμα να υποστηρίζεις το δίκιο σου, δεν έχεις όμως κανένα δικαίωμα να το επιβάλεις. Μανώλης Δουκίδης(Συγγραφέας)
  • Είμαι πρόθυμος να δεχτώ ότι δεν έχω πάντα δίκιο, αλλά δεν έχω ποτέ άδικο.Sam Goldwyn (Αμερικανός κινηματογραφικός παραγωγός)
  • Εάν μιλάς συνέχεια μόνο εσύ, τότε θα έχεις πάντα 'δίκιο'. Honore de Balzac (Γάλλος συγγραφέας)
  • Ο κυρίαρχος των ανθρώπων είναι ισχυρός, ο κύριος του εαυτού του είναι πανίσχυρος. Λάο Τσε (Κινέζος φιλόσοφος) 6ος αιώνας π.χ.

Ονομάζομαι Δημήτρης Καρέλης, είμαι πτυχιούχος του Τμήματος Σπουδών στον Ελληνικό Πολιτισμό της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του ΕΑΠ και φοιτητής στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Δημόσια Ιστορία» του ΕΑΠ. Γεννήθηκα στη Λαμία και ζω στη Καλλιθέα, είμαι παντρεμένος και έχω ένα γιο. Εργάζομαι ως υπάλληλος στον όμιλο Δ.Ε.Η. Α.Ε. από το 1993 και υπηρετώ στο Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε.

Contact With Me

Contact Us
DIMITRIS KARELIS
+306947185990
Athens, Greece