-->

Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018

Πήραμε πτυχίο….!
Πήραμε πτυχίο….!
Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι έφτασα τελικά στην επίτευξη ενός μεγαλεπήβολου στόχου, στην πραγμάτωση μιας πολύ μεγάλης επιθυμίας, καθώς τούτη η στιγμή συγκαταλέγεται ως ορόσημο, στις πλέον ευτυχέστερες του βίου μου!!! Από σήμερα, είμαι πλέον απόφοιτος Α.Ε.Ι., και συγκεκριμένα του Τμήματος Σπουδών στον Ελληνικό Πολιτισμό της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών (Σ.Α.Σ.) του ΕΑΠ, με εξαιρετική μάλιστα επίδοση.
Αισθάνομαι γι αυτό μέγιστη τιμή και ευλογία, ενώ θέλω να εκφράσω βαθύτατες ευχαριστίες στους δώδεκα εξαίρετους καθηγητές μου, οι οποίοι ενστάλαξαν το νέκταρ και την αμβροσία της γνώσης στο έντονο πάθος μου για μάθηση, αλλά και σημαντικές αξίες, όπως η επιμονή και η ειλικρίνεια. 
Στους συναδέλφους μου αποφοίτους, εύχομαι ότι καλύτερο στις μελλοντικές τους πορείες στα μονοπάτια της γνώσης και τις βέλτιστες επιλογές στη ζωή τους. Μια απαράμιλλη εμπειρία κι ένα υπέροχο, δημιουργικό ταξίδι στον λατρεμένο, αλλά πολύπαθο Ελληνικό Πολιτισμό έφτασε για μένα στο τέλος του (…ή μήπως στην αρχή του;…). 
Όλα ήρθαν στην ώρα τους, μετά από τέσσερα χρόνια σκληρής μελέτης, σαράντα οκτώ απαιτητικές εργασίες και δώδεκα επιτυχείς εξεταστικές, σε ισάριθμες Θεματικές Ενότητες.
Το επίτευγμα αυτό δεν θα ήταν δυνατό χωρίς την υποστήριξη της Κατερίνας και του Φώτη μου, καθώς συνέβαλαν ο καθένας με τον τρόπο του, στους οποίους αφιερώνω τούτη την επιτυχία μου, ζητώντας παράλληλα συγνώμη για όλα όσα τους στέρησα! 
Ραντεβού την Πάτρα λοιπόν, να γιορτάσουμε κι επίσημα την αποφοίτηση!!!

Δημήτρης Β. Καρέλης
Αθήνα, 15/7/2018


Ονομάζομαι Δημήτρης Καρέλης, είμαι πτυχιούχος του Τμήματος Σπουδών στον Ελληνικό Πολιτισμό της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του ΕΑΠ και φοιτητής στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Δημόσια Ιστορία» του ΕΑΠ. Γεννήθηκα στη Λαμία και ζω στη Καλλιθέα, είμαι παντρεμένος και έχω ένα γιο. Εργάζομαι ως υπάλληλος στον όμιλο Δ.Ε.Η. Α.Ε. από το 1993 και υπηρετώ στο Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε.

Contact With Me

Contact Us
DIMITRIS KARELIS
+306947185990
Athens, Greece